fredag 24 oktober 2008

Fredag och lön!

Nu är jag tillbaka;) Orkade faktiskt inte skriva nått inlägg igårkväll efter jobbet..4 timmar tog musten ur mig:P Det var lugnt med folk men hade ändå en del att göra. Idag har än så länge varit i skolan på sista föreläsning på denna kurs. Nästa börjar på måndag redan..Ingen rast ingen ro. Efter skolan gick jag och "SE" en sväng på stan. Men jag lyckades faktiskt att hålla i pengarna även om jag stod och höll i ett X antal saker som jag ville ha:) Kände att jag ville betala räkningarna först och främst så jag vet vad jag har att röra mig med sen. Det är nu gjort, och ja det var ju kul att få känna sig lite rik i några timmar i alla fall. Nej men det går väl ingen nöd på mig, kan nog allt shoppa lite den här månaden också;) Lagt undan en jeanskjol och en topp på jobbet som jag nog ska köpa nu i helgen. Sen kommer ju snart skorna från USA som ska betalas. Ja att göra av med pengar är ju inte direkt svårt om man säger så:) Alldeles för enkelt tyvärr..

Min fredagskväll kommer att bestå av jobb. Vi har lanserat ett nytt märke nu på dam som heter Paris Kate & I. Ett jättefint festsortiment! Mycket fina klänningar och så. Sen skor också såklart..För att jag ska sukta ännu mer på jobbet:P Jättefina satinpumps i lila och svart, vill ha!! Vi kommer alla att ha på oss linnen av det här märket i helgen som faktiskt var fint! Bild kommer senare såklart!

Övriga helgen kommer mest bestå av jobb men imorgonkväll ska jag åka hem för lite bowling och middag med min kära pappa, syster och hennes pojkvän. Ska bli jättekul! Lite qualitytime med familjen är ju aldrig fel, utan alltid väldigt väldigt rätt!:)

Just nu ser jag mest i fram emot nästa vecka då jag ska hälsa på sötnöten i Vås;) Samt också att min kära barndomsvän ska komma och bo hos mig i några dagar. Sen på fredag ska hon ju gå modell för Make Up Stores höstvisning "A Whisper night". Ska bli så kul!! Blir eventuellt utgång efteråt eller så kanske vi tar det på lördagen;) Hur som helst så ser jag fram emot en vecka där mycket av tiden kommer spenderas med underbara flickor som får mig att må som bäst! Men även om jag har något kul att se fram emot nästa vecka så ska man ju försöka leva i nuet:) Idag har varit en bra dag med glatt humör och mycket skratt! Kände mig inte så seriös på föreläsningen..Men det är ju freedag hallåå!:) Då får man allt vara lite halvseriös och flummig tycker jag! Livet blir så mycket enklare då:)

Jaja nog med skitsnack för nu. Men jag lägger upp en bild sen innan jag beger mig till arbetet!:)

See ya!

Hoppas ni också haft/har/kommer ha en fortsatt bra fredag!?

Kram och puss från en fredags-glad och sprallig Sandris!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Vem är sötnöten? ;)Puss

Anonym sa...

Trevlig helg på dig gumman! Det låter som att du kommer få en kanon-helg och super bra vecka nästa vecka... Ta hand om dig! PUSS!