torsdag 16 oktober 2008

Ingen "big deal"

Måste säga att det känns riktigt kul nu att jag äntligen fixat en blogg:) Är ju verkligen inte någon "big deal" men vem sa att roliga saker måste vara viktiga?:) Känner redan att jag är fast.. Kommer bli en inbiten bloggare haha. Men desto mer för er att läsa ju! Har dock inte riktigt lärt mig alla finesser än men det får ta sin tid att fnula på.

Jaha kanske ska skriva lite om hur min dag sett ut för er som vill veta:P
Klev upp med tuppen redan vid 6! Inte vanligt förekommande jag kan tala om..Jag är just nu nere i Växjö hos J och han åkte till jobbet den tiden. Kände då att jag faktiskt var pigg och att somna om kändes bara onödigt. Ofta blir jag bara seg av att sova för länge! Men just när jag är här nere på besök så har jag inte så mycket på dagsschemat så det blir lätt att unna sig sovmorgon..Men som sagt, idag var det andra bullar! Var jättemysigt att gå upp medan det fortfarande var mörkt ute, regnet smattrade på fönsterbläcket. Kröp ner i soffan framför The Voice. Perfekt program att glo på sådär tidigt på morgonen när man inte är redo för alltför avancerad information. Nej lite kändisskvaller och låg humor räckte bra:) Gjorde ingen större nytta förren framåt tidiga förmiddagen då jag tog tag i disken och dammsög upp lite grus som J lämnat efter sig så fint på köksgolvet..hmm..Men det var ju faktiskt mitt fel som bad dig lägga fram falukorven ur frysen när du satt på dig skorna, eller hur gubben?:) hihi Vid lunch mötte jag upp "JC" på stan och vi tog en sväng i några butiker. Det var då jag hittade skjortan:) Senare kom också "T&T" och gjorde oss sällskap. Vi tog en lunch/fika och hade det väldigt trevligt. Efter en tur igen i butikerna ( köpte några klistergrejer man kan ha istället för BH, då jag köpt en klänning där en BH förstör den fina ryggen på den. Bild på klänningen kommer snart;) ) Sen bar det av hemåt för att fixa lite mat. "T,T & D" kom över på en snabbfika innan det var dags att åka hem och lägga lillen. Ja och nu sitter jag här:) J kollar på nån ganster film med bla Deniro men jag fick ingen ro att titta..Så jag hamnade ju såklart här och skriver en massa onödigt vetande istället:P Men det är faktiskt både skönt och kul att skriva av sig lite och sammanfatta sin dag, även om det inte är så underhållande för er läsare. Men min torsdag har varit väldigt trevlig och mysig. Tack vare gott sällskap! Känns tryggt att veta att det finns goá bekantskaper här som man kan bygga ännu mer på när jag väl flyttar ner!

Kommentera gärna om jag får godkännande att använda mig av namn? Vill ju inte lämna ut någon som inte vill. Så let me know!

Nu är det färdigbloggat för idag men kan nästan lova att det kommer mer imorgon:P Då är det fredag hörrni! Hela långa dagen till och med:)

Sov gott alla!

Kram på er!

Inga kommentarer: