lördag 25 oktober 2008

Jobb och bowling!

Dagens outfit är ju ganska lik den igår:) Men idag blir det min nya kjol och leggings till. Samt min sjal annars känns det så naket med linne:) Bilden blev lite suddig men här såg man bäst hela outfiten.
God förmiddag på er! Sovit gott? Det har jag, la mig vid 23 igår och slockna ganska fort även fast det var fest hos grannarna. Vakna vid 8 men låg och drog mig till strax före 9 då jag begav mig till affärn för att handla lite frulle. Såklart blev det ett gäng satsumas också för dom har tagit slut:) Nu har jag fixat iordning mig för jobbet. Har en förmåga att vara ute i väldigt god tid, men det tycker jag är skönt! Hellre det än att stressa. Hoppas det blir bra drag idag! Kom förbi Tuna Park vettja!;)

Ikväll åker jag hem till Nykvarn för lite bowling och middag! Sover över hos mamsen också. Tillbaka i Etuna på söndagmorgon då jag ska jobba igen.

Ha en bra dag nu mina små vänner! Simma lugnt!:)

Kramar från mig!


Inga kommentarer: