måndag 27 oktober 2008

McD och minnen!

Nu har mitt besök åkt hem. Var mycket trevligt! Dom hade köpt med sig McDonken-mat, så det blev en MacFeast med morötter för mig! Mums:) Hann dock inte med något kaffe för vi hade fullt sjå med att titta på gamla kort och prata gamla minnen:) Kul! Så nu var man ensam igen med datorn framför sig och tv:n på i bakgrunden..Så ser de allra flesta kvällarna ut för mig. Lite segt och tråkigt men då bloggar jag ju desto mer;)

Har försökt lägga ut klipp/video på bloggen men har inte kommit underfund med hur det funkar?? Tex från youtube. Någon som kan förklara för mig hur jag går till väga? Om jag vill lägga ut en låt, hur gör jag då?

Vet ni, nu har vårt paket från USA kommit!:) "SH" hämtade ut det idag men hennes skor var tyvärr lite för stora..och hon tyckte klacken var gigantiskt hög:) 10 cm var ett av mina par tydligen..Högt men det går ju! Lite träning bara:) Hoppas verkligen mina passar! Vore så himla surt annars..efter allt vi gått igenom för det här:) Slutliga fakturan hamnade på betydligt mer än vad vi räknat med eftersom man tydligen ska betala tullavgift också..:( Men fortfarande ca 680 kr var för två par skor, då inräknat frakt och tullavgift, är ju ändå ganska billigt. Håll tummarna med mig att dom passar!!

Vet fortfarande inte hur morgondagen ska spenderas men det bli nog en sådan ta-dagen-som-den-kommer-dag:) Skönt med sådana dagar! Hoppas fortfarande på att Sandra ska höra av sig och säga att det går att ses ändå..:) Nejdå, vi tar det när det passar bättre!

Färdigbloggat för idag nu! Blir lite tv och msn-snack innan det är dags för sängen.

Sov gott, vakna torrt!:)

Puss å kram!

1 kommentar:

Sandra sa...

Jag kan hjälpa dig med youtube grejen :) Vi kan väl höras över en kopp kaffe på msn? :)