fredag 17 oktober 2008

Skor..

Dessa coola känns väldigt "Carrie" i SATC eller hur?! Fanns även i helsvart.
Rätt snygga men tror inte jag vill ha träklack..
Snygg lite annorlunda färg! Fanns tyvärr bara i den dock..
Dessa är ju riktigt söta. Fanns även i rött!
En av mina absoluta favvisar! Liite för hög klack bara..Men annars grymt snygga!
Riktigt snygga, inte alltför hög klack heller ju! Kanske blir det dessa...
Billiga, söta skor som fanns i alla möjliga fina färger!
Snygga men känns lite för "Hollywoodstar" :)
Rosa, söta prinsessskor som även fanns i fler färger.
Dessa fanns även i svart men den här färgen gillade jag!

Alla dessa skor hittade jag på www.forever21.com som är en sida som säljer kläder, skor och assocciarer billigt! Priserna är i dollar men är ju ganska enkelt att lista ut på ett ungefär vad det blir i kronor:) Alla skor ligger runt 200 kr vilket ju är riktigt bra! Det fanns även mycket fina plagg såsom partytoppar, klänningar men även basplagg till riktigt bra priser! Så denna sida kan jag rekommendera som lite inspiration om inte annat! Jag hör vanligtvis till en av dom som går in på många liknande sidor men aldrig köper något..Men det ska ju bli en första gång med allt sägs det ju!? Men jag blir så nojig över att handla över Internet.hur går man tillväga med betalning och returer och dylikt? Någon som har erfarenhet av online-shopping som kan svara mig på dessa frågor?:)

Hoppas ni har en bra fredagseftermiddag! Solen skiner ju nu, i alla fall i Småland:)

2 kommentarer:

Sandra sa...

I loved dom rosa & dom i sammet/mocka eller va sjutton de va :)

Tini Weinniee sa...

Alla var snygga på sitt sätt men dom sista bruna tycker jag var skit snygga :) blir jag också sugen ju ;)