onsdag 5 november 2008

Bra dag!


Då var det onsdagkväll. Vad dagarna går fort! Idag har varit en bra dag. Började med föreläsning imorse som var intressant men lite seg..Sen efter lunch satte vi oss med grupparbetet. En del som behöver korrigeras kom vi fram, men det känns ändå bra. Vi är ju trots allt ute i så pass god tid. När vi inte orkade plugga mer och beslutade oss för att fortsätta imorgon, gick jag en sväng på stan och fikade med syster och "NB". Mycket trevligt! Men gjorde såklart av med lite pengar..mindre trevligt. Men ack så kul det är!:) Visst är klänningen fin?! Perfekta nyårsblåsan med ett par snygga klackar till. Eller varför inte till en vanlig utgång om man känner för att vara lite extra fin:) Så fint med sånt tyll i själva kjolen:)Klänning är verkligen så fint! Finns många fina ute i butikerna nu. Den här hittade jag på HM! Köpte också nya vanliga svarta hårtoffsar för mina gamla börjar göra sitt.

Nu har jag nyss lagat och ätit en omelett till middag. I den hade jag kalkon, röd paprika, soltorkade tomater. Till blev det groddar som blev över igår och två morötter. Det var gott men känner nu att det kanske inte var så mättande..Får väl bli något mer sen lite senare:)
Det var allt för nu!
Hoppas ni haft en bra onsdag?
Kramar från mig!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Sååå fin!!Me want also :) hehe..kramis

Anonym sa...

Riktigt snygg klänning!! Bra köp
Therese