torsdag 6 november 2008

Bra jobbat idag!

Hemma igen efter en lång dag i skolan..Men idag har vi fått en hel del gjort och efter att ha hamnat lite på ett sidospår ett tag så känns det som vi nu är back on track!:) Har bestämt att vi ska ge oss med pluggandet för den här veckan och ta tag i det på måndag igen. Så det blir en pluggfri fredag imorgon men jag ska upp 7 och tvätta sen är det jobb som gäller på kvällen. Efter jobbet ska jag eventuellt på After work med klassen. Dom träffas redan vid 16.30 så dom är väl lagom i gasen när jag ramlar in vid 21:) Men det blir nog kul hur som helst! Inte umgåtts så mycket med vissa i klassen så det kan ju vara trevligt att ses över ett glas:) Är ju min jobbarhelg så det blir lugnt för min del. Efter jobbet på lördag ska vi till en av mina kollegor för lite vin, mat och Singstar! Ska bli sköj:) Med tanke på hur tokiga och roliga mina arbetskamrater är så kommer det garanterat bli en galen kväll!

Verkar som den nya mallen på bloggen uppskattas så det får bli den ett tag framöver:) Kommer dock inte bli dagens outfit bilder lika ofta..Orkar inte hålla på med det varje dag, blir för mycket. Så jag kommer endast lägga ut bilder på nya inköp eller outfits jag inte visat på bloggen hittills. De allra flesta har uppskattat mina bilder och verkar tycka att det är kul, men sen har jag också fått vissa åsikter om att det kan uppfattas som ytligt. Vilket jag kan hålla med om till en viss del men ni som känner mig bra, vet ju att jag inte är en ytlig person även om jag tycler det är kul med mode/kläder mm:) Vet själv vem jag är också och det är väl ändå det viktigaste. Men det blir en jäklarns procedur att hålla på med alla bilder hit och dit. Desto roligare när jag väl väljer att lägga ut bilder kan ju tyckas, annars blir det ju tillslut inget speciellt. Ännu en bild lixom. Så får det bli helt enkelt:)

Har beslutsångest om jag ska åka och träna eller bara ligga och slöa i soffan hela kvällen..Hmm..Är ju skönt när man väl kommit iväg. Då har jag avklarat mina tre pass den här veckan också. Jo men det blir nog så:) Har träningsvärk efter att jag och syrran tränade skivstång (pump) i förrgår. Benen viker sig ibland, jätteläskigt! Men det sägs ju att bästa medicinen mot träningsvärk är ju att träna. Men nej usch nu känner jag att jag bli tröttare och tröttare här..Dags att svida om och bege sig ner till Friskis:)

Skriver ikväll eller imorgon!

Baj baj

3 kommentarer:

Sandra sa...

är ju inte ytlig sweetiepie :)

Anonym sa...

Hej gumman! Du verkar ha en rolig helg framför dig! : ) Nya färgen är också fin, me lajki black... ; ) Med eller utan bilder så har du iallafall mig som trogen läsare! Ta hand om dig! Puss

Anonym sa...

Jag börjar sakna bilderna lite..hehe..inte varje dag man ser en snygg brud som dessutom kan klä sig ;) Ha en bra helg gumsan!krama om!!