tisdag 4 november 2008

Effektiva tisdag

Så var den här dagens plugg gjort. Känns som vi ligger bra till och det är väldigt skönt. För en gångskull är jag ute i god tid, bra att jobba i grupp, då tar man mer tag i saker och ting. Syrran går en kurs på min skola så hon har föreläsning nu, väntar på att hon ska komma hit sen efter den. Senare blir det träning! Har hittills haft en bra och glad dag! Känner mig dock lite seg, låter trött på rösten hela dagarna. Ni vet som man kan göra när man är nyvaken eller sent på kvällen när man är jättetrött. Vet inte varför, kanske är sviterna efter helgen som håller i sig än:) Är annars mycket nöjd med min grupp och jag tycker vi sammarbetar bra! Bra jobb hörrni!

Nu ska jag ta och äta nått så det hinner lägga sig innan träningen!

På återseende!

Inga kommentarer: