söndag 30 november 2008

Första advent

Är nu på plats hos min kära mor. Men hon är inte hemma, är hos sin boyfriend över helgen:) Men vi har varit på julbord i Södertälje så jag orkade inte åka hem ikväll. Är ändå ledig imorgon. Så nu är jag mätt och go!

Helgen har annars varit bra och mysig! Igår gick vi en sväng på Tuna Park, hittade en till julklapp! J köpte en jättesnygg jacka/rock på MQ, sååklart;) På kvällen tog vi det lugnt, åt gott och drack lite vin. Hade det allmänt mysigt. Kvalitetstid kallar jag det! Lovely. Vi var båda trötta och somnade tidigt. Tror jag är lite urladdad efter allt plugg som varit. Och J har ju rätt intensivt med jobb så han kör nog också lite av en urladdning när han är ledig:) Men det är väl kroppens sätt att ta igen sig. Idag gjorde vi inte många knop innan det var dags att åka hem på julbord. Har ju varit så himla tråkigt väder! Men ska tydligen komma mer snö nu i veckan, jippii! Det lyser ju upp tillvaron:)

Nu har älsklingen åkt hem..Lika tråkigt att skiljas åt varje gång. Men vi får glädjas åt att det varit en jättemysig helg och att vi ses runt jul igen! Puss på dig!

Nu ska jag lägga mig och glo på tv. Kanske blir en film.

Hoppas ni alla haft en bra helg och första advent!

Många adventskramar från mig:)

Inga kommentarer: