tisdag 11 november 2008

Vilken tråkdag

Nu är jag så less på att plugga så jag tror jag ger mig för i dag. Har väl gått sådär, hade glömt hur jäkla tråkigt och svårt det där ämnet var..Ännu svårare när det var 2 år sen jag läste kursen och inte överhuvudtaget rört dom böckerna sen dess. Nu har jag i allafall besvarat 4 av 6 frågor. Inte helt klar på någon dock men har ialla fall börjat på dom:) Imorgon ska jag till bibblan för att leta reda på en bok så jag kan besvara fråga 5. Sen är den sista frågan absolut svårast..Bläää inge kul alls! Har varit en riktig tråkdag med andra ord. Regnigt och mörkt ute så det är ju inte direkt upplyftande det heller. Blev pyttipanna och ägg till lunch. Middag blir det senare, runt 7, då älsklingen kommer hem från jobbet, äntligen! Ska bli skönt att ha honom hemma igen, kollar nog en film! Mys!

Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig lite så jag piggnar till! Koppla bort tankarna från Marx, Weber och allt vad dom där historiska gubbarna heter..

Tar bild på skorna sen, promise!

Pöss

1 kommentar:

Sandra sa...

Dessa gubbar, varför läsa om ett par döingar? :(