lördag 13 december 2008

Lucia

Hej på er! Inte bloggat på ett par dagar nu och det beror delvis på att jag haft fullt upp, och delvis på att internet krånglat. Men nu verkar det vilja fungera igen!

Igår var det full rulle från morgon till kväll. Började med möte och lite julfrukost på jobbet. Mysigt! Jag diskade upp innan jag gick hem, var ju det minsta jag kunde göra när dom andra skulle ut i butiken för att jobba. Knallade hem i snöblasket för att svida om lite sen tog jag tåget till Västerås för att träffa Sandra. Jättekul att ses igen! Vi käkade lunch, fikade och strosade i affärer. Jag köpte ett par pumps och 2 par örhängen som det kommer bild på i nytt inlägg! Vid 16 snåret kramades vi hejdå och jag åkte hem till Etuna igen. Tack gumman, kanonmysigt att umgås med dig! <3

Vid det här laget var jag riktigt trött och seg. Vi hade pratat om att ses över ett glas några från jobbet innan vi skulle ut och käka. Men det blev inget vilket inte gjorde så mycket för då hann jag komma hem, käka lite och varva ner. Vid halv 9 var det dags för personalmiddag på Papas Tapas, grymt god mat har dom och jättetrevlig personal! Synd nog var det två på jobbet som inte kunde komma men vi hade jättetrevligt vi som väl var där! Var hemma redan vid halv 11 igårkväll så det blev lugnt. Men skönt, hade nog inte orkat med så mycket mer än så.

Idag vaknade jag redan vid 8 då jag gick upp och mös framför tvn några timmar. Skönt att bara ta det lugnt. Sen gick jag på stan med två (klass)kompisar. Fikade, gick i affärer och hade det allmänt trevligt. Var väldigt mycket folk på stan! Ponnyridning och luciatåg var det också, mysigt:) Hittade ännu en julklapp! Nu på kvällen har jag inte gjort så mycket annat än kollat på tv och ätit. Blir nog en lugn och skön lördagkväll vilket inte gör mig någonting. Imorgon kommer Anna och hälsar på! Vi ska ta en sväng på stan då också och leta klappar. Mysigt det ska bli! <3

Jag tycker förövrigt att det var rätt person som vann Idol! Eller vad säger ni? Han är ju bara för begåvad Kevin, och har en riktigt härlig personlighet! Snacka om utstrålning! You go boy!

Lyssnar just nu på Brittans nya skiva som jag tycker bara blir bättre och bättre!

Nu blir det ett inlägg med lite pics på outfits och inköp!

Ha en fortsatt fin Lucia!

Puss & Kram

Inga kommentarer: