torsdag 11 december 2008

Mätt och trött

Så, nu är jag mätt och tillfreds igen. Lasagnen smakade mycket bra! Har nu knaprat på ett gäng pepparkakor med mjölk till, mums! Men nu är dom slut. Har förövrigt haft en riktig "onyttig" vecka..Ingen träning och något gottis varje dag nästan. Inte bra men just nu orkar jag inte hålla på att tänka en massa på det utan jag väljer att unna mig det. Nästa vecka ska jag dock ta tag i träningen! Är tydligen 2 gratisveckor då på Jympozz där jag ska börja så det är ju perfagurka! Passa på att träna de olika passen och se vad jag fastnar extra för!

Gårdagens julshow var jättebra! Dom är verkligen duktiga flickorna Shirley, Sonja och Sanna. Fick rysningar och glump i halsen för att jag blev så berörd ett flertal gånger! Livemusik är grymt när artisten verkligen kan sjunga, vilket alla dom kan, med rååge! Dom sjöng dock inte så många jullåtar som vi hade väntat oss. Det blev en hel del andra låtar också, bland annat deras egna hits osv. Men det var ju bara kul! Hade kanske blivit tjatigt med bara en massa julmusik även om det är mysigt. Skofreak som jag är så kunde jag inte låta bli att lägga märke till deras grymma skor! Sicka klackar, men ack så snyggt! Vet inte hur många kläd och skobyten dom hann med under showen men det var några stycken. Vi försökte ta kort, men dom blev bara mörka och kassa. Synd. En mycket trevlig kväll!

Tog tåget imorse från Kholm-Etuna vid 8. Gick direkt till skolan för föreläsning. Usch vad trött jag var! Vilket jag är fortfarande..*gäsp* Hade en föreläsning på eftermiddagen också som jag starkt funderade på att hoppa över. Men jag bet ihop och gick även på den. Dutti:) Efter den traskade jag förbi affären en sväng, sen jag har lagat mat och ätit. Tänkte försöka göra lite nytta ikväll i form av diska, sortera tvätt och plocka upp lite. Just nu känner jag mig trött och inte alls motiverad till det men det ska göras. Kommer inte hinna imorgon då det blir fullspäckat hela dagen och kvällen. Först möte på jobbet på morgonen, sen träffa Sandra i Vås, eventuellt något glas innan middagen med jobbet sen eventuell utgång. Full rulle men en riktigt bra och rolig dag som jag ser fram emot!

Nehe är väl lika bra att ta tag i saker och ting här hemma innan jag blir för trött.

Pöss & Kråm

Inga kommentarer: