tisdag 30 december 2008

Nyår är räddad

Japp nu är outfiten fulländad. Var ett par vanliga svarta strumpbyxor jag behövde till klänningen, som jag inhandlade idag. Sen köpte jag även en ny mascara, men den jag brukar ha var slut överallt!? Så det fick bli en annan variant men också av Loreál. Hoppas den är bra..Kände också för att glittra lite extra dagen till ära så det blev ett glittergelé som jag ska ha på bröstet och axlarna:) Fint när jag har tubklänning! Har även bestämt mig för att satsa på lila detaljer så jag matchar min partner som också ska vara svart och lila;) Så det blir lila nagellack (som förövrigt såg blått ut på korten så la inte ut något) sen lila ögonskugga;) Hade velat ha något mer, som till exempel någon lila bolero eller väska men det får la duga med det li(l)a :P hehe

Var ute efter en jacka men tycker inte det finns någonting fint nu..Bara väldigt tråkiga modeller. Så det får bli ett senare projekt. Inhandlade också presenter till min käresta eftersom han fyller år imorgon, på självaste nyårsafton:) Så tossigt såå! Hade planerat att köpa massage till honom men det hade han redan fått..Pytiskt! Eftersom min plan gick i kras och jag kände mig väldigt fattig på nya ideér så gjorde vi som så att han fick välja något på stan. Det blev ett par kallingar och en mössa på MQ, offcourse;) Lite roligt när jag skulle betala, och vi kom in på att jag också jobbar på MQ fast i Etuna, så sa hon i kassan att jag gärna fick hoppa in och jobba för dom var kort om folk. Ehh..jag visste inte riktigt om hon var seriös så jag skrattade lite lätt. Men sen sa hon igen att om jag ångrade mig fick jag gärna hoppa in. Så får jag inte något annat jobb här i Växjö sen så tror jag att jag har "halva inne" där..:P Sketabra ju, även om jag gärna vill jobba med något som jag är utbildad inom. Men det verkar ju inte direkt vara till att välja och vraka bland jobben just nu..Ska börja söka nu efter nyår och hoppas jag får napp!

Var och solade idag också för att få lite färg innan jag hoppar i nyårsstassen och de fick jag allt. Men fyyyy vad det vad olidligt varmt! Var en som solade precis innan mig och även om fläktarna brumma på bra så var det riktigt varm luft som kom ut. Blää kunde knappt andas ju. Vad man håller på hörrni..Men nåja, lite färg fick jag ju och det var ju trots allt målet med det hela.

Nu ikväll blev det en film, sen en massa ätbart. En salig blandning blev det..Vanlijte, kakor, vindruvor, apelsin, Twistpåse och lite chips..Hej Ballongmage..Usch. Nästa vecka blir det andra bullar! Eller ja, inga bullar alls! :) Längtar efter att få sätta fart med träningen nu! Nu har jag fått en ytterligare träningskompis så jag hoppas att det ska sporra mig ännu mer att gå! En tjej på jobbet, sen är det flera i klassen som ska börja där. Kul!

Imorgon bär det av till Helsingborg vid lunch, tar ett par timmar med bilen. Blir
"ordninggörelse" på plats vilket jag inte direkt är överförtjust i..Vill gärna vara klar innan, men vad ska man göra. Gilla läget:) Kommer hur som helst nog att bli en kanonkväll!

Önskar er alla ett riktigt gott nytt år!!

Många kramar från en lycklig liten Sandris:)

Inga kommentarer: