lördag 20 december 2008

Provar igen..

Ja nu verkar det funka som det ska igen. Datorn fick fnatt.

Ikväll har jag haft besök av min kära syster och kusin Helen. Dom har gjort Tuna park idag medan jag jobbade. Sen när jag slutade klockan 18 så käkade vi ihop hos mig. Blev en hamburgetallrik sen lite godis så nu mår jag illa..:S Nu är jag ensam igen, men det var jättemysigt att dom kom! Vi var trötta och fnittriga alla tre:) Helen träffar jag alldeles för sällan, vilken verkligen är synd för vi har jättekul ihop när vi väl ses!

Jag är trött efter jobbet och har ont i fossingarna. Pinat mig med högklackade stövlar på jobbet både igår och idag så nu är dom ömma. Men ska man vara fin så..Kände att jag ville vara det såhär sista helgen innan jul:) Vi har haft full rulle på jobbet idag, igår var det också bra. Kul! Men det känns nu i både kropp och knopp, rätt slut. Jobbar imorgon också men sen är jag helt ledig från skola och jobb i två härliga veckor:) Längtar! Efter jobbet imorgon ska jag tvätta så jag kan packa på måndag..Uhh packa inför 2 veckor, ångest! Vad ska jag ta med mig?? Både jul och nyårs-outfit mm mm. Aja det finns värre saker, det löser sig. Ska ju bli riktigt skönt att komma iväg så då bör ju packningen gå som en dans också..Eller?

På måndag ska jag få mina naglar fixade av min kompis Sofie:) Tur att man har en polare som är "hobby-nagelteknolog":) Kul att ha fina naglar nu inför jul och nyår! Ska göra förlängning med fransk manikyr, så snyggt sååå! Hon har gjort det en gång tidigare på mig och jag blev jättenöjd då! Kommer väl en bild sen på resultatet..:)

Nee nu börjar datorn bete sig skumt igen så är väl bäst jag slutar innan hela inlägget försvinner..

Kram och sov gott på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha... therese vad gjorde du med sandras dator egentligen.... HAHAHA.. kram på dig.. sandra