söndag 14 december 2008

Tredje advent

Ja nu är det inte långt kvar till jul hörrni! Mysigt! Men det börjar märkas ute i butiken, ohh my lord vad mycket folk! Har tillsammans med Anna varit en del av dessa idag då vi både hann med en sväng på Tuna Park och stan. Mina kollegor på MQ hade fullt upp kan jag säga, var kö genom hela butiken! Hade tydligen varit ännu mer igår! Jag förväntar mig inte mindre till nästa helg då det är min tur att sälja julklappar så det står härliga till...

Hittade två till klappar idag! Nu har jag bara två små saker kvar, sen helt klar! Även fast jag var ute i god tid i år så tar det sin lilla tid att få ihop alla! Anna hittade en del klappar hon också! Jättemysig dag! Minns inte när vi hade en dag bara hon och jag sist, alldeles för längesen med andra ord. Kanonmysigt och kul att umgås med dig gumman, som alltid! Tack för att du ville komma! <3

Gick upp redan vid 8 imorse och städade. Ville ha det gjort innan jag fick besök, även om vi inte ens var hemma hos mig nu:) Skönt att ha det gjort! Är så mycket trevligare att vistas hemma i lyan då, kan man slappna av. Blir väl lite matlagning snart sen till att slappa resten av kvällen.

Imorgon är det föreläsning på förmiddagen sen hade jag tänkt träna! Lite abstinens efter denna vecka som inte bestått av någon träning alls och desto mer onyttigheter..Bra kombination va;) Äh det får man unna sig ibland. Men ska bli riktigt skönt att kommande vecka kommer bestå av mycket träning! Sista veckan innan julledigheten, åhh vad skönt! Tre föreläsningar och fyra dagars jobb kommande vecka, sen är det dags för lite ledigt och mys med nära och kära! På onsdag kommer syrran och mamma hit också för lite mer spring i affärer..:)

Fortsatt trevlig tredje advent på er!

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv! Får vi göra om snart! =) kraaaaam!