fredag 2 januari 2009

Trött och ensam

Då var jag tillbaka i Eskilstuna igen efter 2 veckors runtflyttande. Skönt? Nej inte direkt..Har haft det kanon hos J, en riktigt bra vecka men istället för att deppa ihop för att vi inte längre är hos varandra så ska jag leva på den lyckliga känslan han ger mig. <3

Nyår i Helsingborg var bra, men jag var inte riktigt laddad..Blir väl så när man firar nyår med folk man aldrig träffat förut kanske. Eller ja, inte alla men de flesta. Men fick ju fira tillsammans med min älskling och det var ju ändå det allra viktigaste. Men kvällen bjöd på riktigt god mat, ölspel, singstar (som jag förövrigt ägde i ;) ) sen blev det utgång vilket egentligen inte hade behövts, man har ju alltid roligast hemma. Så det blev firande av 12-slaget i krogkön..:S Men det är alltid kul att dansa, speciellt med sin älskade:) Så förutom att jag höll på att frysa röven av mig i min fina klänning och tillslut knappt kunde gå i mina USA-pjuck så får nyårsfirandet i Hbg helt klart godkänt:)

Kom hem vid 12 idag, sen har jag jobbat nu på kvällen. Gick bra men rea innebär alltid kaos i butiken..Tänk att det ska vara så svårt att hänga upp de kläder man provat!? Men neeejdå, rea-plagg är uppenbarligen inte värda lika mycket som de till ordinarie pris..Suck! Jobbar hela helgen sen är det plugg som gäller för hela slanten nästa vecka. Dags att skriva hemtenta..Men nu är jag ju inne på sista terminen! 5 månader to go sen är det finito med plugg!! För alltid ska jag ju inte säga men för nu i alla fall. Känner mig inte direkt motiverad att hoppa på någon kurs efter den här utbildningen..Ganska så rejält skoltrött nu..Skönt att det går mot ljusare tider! Vår och sommar!:) Lovely. Måste sätta igång att söka jobb också..

Nu är jag trött i kropp och knopp, ensam och lite frusen. Men jag är ändå väldigt, väldigt lycklig. Älskling, du är bäst! Love you man ;)

Over & out!

Puss och kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Å vad jag blir glad av att läsa din blogg! Är så glad för att det funkar så bra för dig och J ! (L)