söndag 1 februari 2009

Då var det min tur..

Japp har dragit på mig världens förkylning. Har klarat mig under hela hösten och vintern när alla andra gick och snörvlade men nu pallade visst inte mitt immunförsvar längre. Har varit hängig hela helgen men jobbat ändå. Syster yster kom hit igår också. Var ju tänkt att vi skulle på fest hos N och vi gick dit en sväng bara. Jag kände mig ju inte så upplagd för fest med tanke på mitt tillstånd plus att jag ju skulle jobba idag. Så vid 22 knallade vi hem, skönt att komma i säng skapligt! Annars har inte helgen innehållit så mycket annat. Nu snörvlar jag mer än någonsin och ögonen rinner också..Alltid när jag är förkyld så har mina ögonen en tendens att tåras hela tiden. Lite småjobbigt. Imorgon är jag ledig så då tänkte jag inte göra annat än att kurera mig. Har en tid hos optikern egentligen kl 10 men den ska jag avboka. En dag i soffan/sängen får det bli!

Sov gott mina vänner!

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackare!!!! : ( Vila ordentligt och försök koppla av! Krya på dig gumman! Massa kramar!