söndag 15 februari 2009

En härlig vecka väntar!

Helgen har varit bra! Jobbat, ganska lite folk vilket betyder segt..Men 4-timmarspassen gick ändå rätt fort. Igår kom syster Therese och Tina på besök! Vi gick först och åt i gamla stan, sen gick vi på bio. Såg "Revolutionary Road" med Leonardo Dicaprio och Kate Winslet. Den var bra men ganska tragisk..Var berörda när vi gick därifrån så det är väl ett bra betyg, även om det inte var några glada känslor man kände direkt. Sen gick vi hem till mig för att kolla Melodifestivalen! Det blir man desto mer uppåt av:) Drack lite vin, käka gottis och hade det allmänt mysigt och kul! Vi diggade musik för fulla muggar och fulade oss:) Det är vi nog världsbäst på tjejer;)

Tjejerna åkte hem lagom när jag började jobba idag. Efter jobbet har jag donat lite inför morgondagen då jag åker till Växjö och min underbara pojkvän!! Åhh längtar ihjäl mig..Ska bli underbart! Men blir ju borta en dryg vecka så är ju lite att packa. Vill lämna hemmet i gott skick också så har fixat lite. Är rätt trött nu..Inte sovit så bra inatt då jag sov ihop med Tina, lite trångt var det allt:)

Imorgon ska jag träffa Anna, hon jag skriver c-uppsatsen med över en lunch, vi ska skriva några blanketter gällande uppsatsen. Sen är det eftermiddags-föreläsning och direkt efter den åker jag till älsklingen! Kommer vara framme vid 20 om allt flyter på som det ska..*peppar peppar*

Vi hörs snart igen!

Sov gott!

Ps. Mina tankar är hos er nu A och M, spännande! Allt kommer att gå så bra! Många kramar till er och den kommande lille!.Ds

1 kommentar:

Anonym sa...

:) Alltid lika kul att fula sig med er!! puss