söndag 8 februari 2009

Hemma igen i ett snötäckt Etuna

Varit hemma i Nykvarn sen i torsdags. Men kom för cirka en timme sen hem till Eskilstuna igen, då jag möttes av en massa snö och is!!? Har bara regnat hemma så det var väldigt snopet. Cyklade nyss upp till Sofie för att hämta mina böcker och det var sådär kan jag säga med all modd som frusit till is! Men jag klarade mig utan någon vurpa ialla fall:)

Helgen har varit bra. Alltid skönt att komma hem. Har umgåtts med familjen, delar av släkten och med Tina. Vi åkte stjärtlapp i fredags, hade glömt hur kul det är! Tur man har barnasinnet kvar;) HA HA HA. Har försökt lägga ut ett filmklipp som jag filmade med mobben men har inte funkat:( Ni får helt enkelt använda er fantasi:) Idag blev det lite Södertälje-shopping sen mat och årets första semla hos mormor och morfar. Gott men det är för himla mäktigt! Sällan jag orkar äta en hel..Nu var jag mätt efter maten dessutom.

Veckan som väntar kommer bestå av plugg. Tentavecka. Tentaplugg. Skrivande, skrivande och skrivande. Usch. Känns alltid så tufft såhär innan jag satt igång, men brukar lätta lite så fort jag börjat! Har hört andra som redan börjat med hemtentan att den inte är så svår som vi trott. Tur det då, men känns som det kommer räcka ändå. Ska träna den här veckan också, har nu blivit kvitt min förkylning som kom förra helgen. Så nu är det på´t igen bha!:) Skönt.

Nästa helg består av jobb. Alla <3- dag på lördag. Den kommer jag fira tillsammans med syster och eventuellt Tina. Kanske med bio. Vi vill alla se den nya med Leo och Kate! Får fira med J så fort jag kommer ner nästa måndag:)

Just nu vill jag bara ha denna kommande vecka avklarad så jag får åka till min älskling!! Hoppas jag kan vara där läänge..

Peace out.

Inga kommentarer: