onsdag 4 februari 2009

Hoppas på lön för mödan

Pust! Har nu ägnat cirka 4 timmar till att skriva ansökningar och söka jobb. Spenderat över 100 spänn också på frimärken och kuvert med mera. Hoppas verkligen det lönar sig att skicka ansökningar per post istället för över mail! Har fått för mig att det ger lite bättre resultat då det är lite mer personligt. Det återstår att se. Ska snart lägga alla brev på lådan, sen när jag är nere i Växjö nästa gång (om cirka 2 veckor) tänkte jag besöka dessa ställen för att presentera mig personligen. Kanske kan vara bra!

Känner mig ganska duktig nu som äntligen tagit tag i det där med jobbsökandet! *klappar mig själv på axeln* Duttiii!:)

Nu väntar den härliga kurslitteraturen...Wiihooo.

4 kommentarer:

Sandra sa...

n stor kram till dig som är så duktig :)

Anonym sa...

Haha, ja juste. Tur att du tog ditt sunda förnuft till fånga och inte satte sågen o stackars tån.
Kramis

Anonym sa...

Bra jobbat :) Blir jobbigt sen att välja vilket av alla dessa jobb du ska välja ;)
gillar förreste den nya bilden skarpt, Jättefin!!
Therese

Anonym sa...

Kommer inte va nå problem..du är en jättefin person på många sätt o de kan dom inte missa ;)