onsdag 11 februari 2009

Kompis det går bra nu!

Ja det känns som det börjar ordna upp sig. Var ju inte mycket til problem egentligen men i början av veckan kändes det tungt. Framför allt pga tentan, kände mig omotiverad och allmänt less. Har bara längtat till på måndag och varit lite neggo. Men sen kom jag på att inget blir ju bättre av det! Så idag har jag fått en hel del gjort i tentaskrivandet! Har bara en fråga kvar nu och den gör jag imorgon, då jag också hoppas på att kunna lämna in den! Så otroligt skönt! I måndags trodde jag aldrig att jag skulle komma dit. Men när jag insåg att tentan ska ju skrivas, vare sig jag känner för det eller inte, så då kan jag lika gärna göra det utan att negga:)

Har tränat igår och idag också och det gör sitt bidrag till det förbättrade humöret! Danspass igår, alltid lika kul! Körde pump nu ikväll, skönt att få köra lite ren styrka, det behöver jag mer av! Ska försöka komma upp i 4 pass den här veckan, lika bra att köra på för nästa vecka är jag i Växjö och då blir det "bara" promenader och hemmaträning.

Imorgonbitti ska jag tvätta, klockan 7. Så fort jag är klar med det så åker jag ner på skolan och skriver det sista på tentan! Sen har jag planerat att gå på Stepup, ett riktigt jobbigt pass! Skönt att få svettas rejält efter en veckas intensivt tentaskrivande! Fredag blir det städning, eventuellt lunch-pump, sen jobbar jag på kvällen. På lördag kommer Systeryster och Tini, vi ska fira alla hjärtans dag ihop:) Blir bio! Ska bli mysigt, om vi nu bara kan lösa det där med sovplats..Inte så lätt när jag bor på 25 kv..Men det löser sig! Annars kommer helgen bestå av jobb och Mary Kay-party på söndagkväll (skönhetsprodukt för er som inte vet):)

Det var allt för nu, skönt med ett glatt inlägg va?:)

Kram på er!

1 kommentar:

Sandra sa...

Underbart med ett glatt inlägg :)