söndag 22 februari 2009

Sego-söndag

Idag har varit en riktig slappardag. Jag sov till halv 12, sen har vi spenderat tiden i soffan. Kollat på 2 filmer, spelat PS3, ätit gottis och druckit en massa te. J är lite sjuk så han har ju gjort helt rätt i att bara ta det lugnt idag. Jag däremot, som inte har något sånt att skylla på, inte ens varit bakis, känner att lite frisk luft skulle inte skada..Men nu är klockan snart 21 så det känns som det får jag ta imorgon. Men usch, jag mår inte bra av att ligga inne en hel dag, får ju ryck!

Gårdagens party blev inte mycket till party även om det var trevligt. Vi var där i cirka 3-4 timmar. J kände sig sjuk och jag blev trött av vinet. Vi var inte så många på festen heller så det var en lugn tillställning. Vid halv 12 snåret så traskade vi ner på stan i samlad trupp i snöyran. Burr! Men medan dom andra styrde stegen mot krogens vimmel så gick jag och J hem. Skönt! Kände inte en sekund att det lockade att ge sig ut bland allt folk och trängas, nej då lockade en varm säng med sällskap desto mer:)

Imorgon har jag inget speciellt planerat. Vi får väl se hur sjuklingen mår, om han blir hemma eller inte. Men en promenad blir det garanterat! Eventuellt en till solning för det tar så bra på solariet här! Sista dagen i staden imorgon innan det bär av hemåt på tisdag förmiddag så det gäller att "enjoy the moment"..

På torsdag ska jag äntligen få se Alva, åhh vad jag längtar! Pratade med Anna idag och jag blev rörd bara av att tänka att hon satt där med en liten bäs:) Mys!!!

And that´s the way the cookie crumbles!

Gonatt på er!

Inga kommentarer: