fredag 13 februari 2009

Städ-fredag

Hej alla glada och mindre glada:)

Började min dag i tvättstugan. Skönt att komma upp tidigt och även om jag var trött precis när klockan ringde så piggnade jag på mig rätt snart! Tog det lugnt framför The Voice mellan maskinerna. När tvättningen var gjord var det dags var dagens andra syssla. Städning! Skönt som sjutton att få det snyggt och prydligt hemma. Så nu är det fint och luktar nytvättat här hemma:) När städningen var klar var det dags för dagens motion. Skulle ju ha gått på lunch-pump men jag hade visst kollat fel på dag, så det var inte alls någon pump idag:( Jag som var så laddad! Så nu fick det bli en promenad i solen och lite hemmaträning istället! Inte så illa pinkat det heller ju;)

Gick förbi Åhlens en sväng och köpte sånt hårband som man har som pannband, har sett flera som haft det och det är ju riktigt fint! Vet dock inte om jag kommer passa i det men det var så billigt. Får väl använda det som ett vanligt diadem annars. Sen gick jag förbi Stadium där jag kollat ut ett par gummiband att träna med, som jag köpte! Men vilken besvikelse! Helt kassa ju, alldeles för stumma, obekväma att hålla i och luktade starkt av gummi. Därför dom var så billiga kanske, 79 kr. Nej dom ska jag lämna tillbaka om jag får. Kör nog på ett hantelpar istället! Har presentkort på Stadium så jag måste ju använda det innan det går ut:P

Nu har jag nyss ätit lunch, fiskgratäng som blev över efter gårdagens middag. Nu ska jag hoppa in i duschen och börja göra mig iordning inför jobbet!

Vi hörs snart igen!
Ha en skön fredag!

Inga kommentarer: