måndag 30 mars 2009

-900..+2300!


Har varit ute efter en klänning till examenssittningen i maj, då temat är black&white. Hittade den här på Gina och den är bara så perfekt!:) 299 kr så kostade inte skjortan heller. Jag är så nöjd med den! Tack Tina för tipset:) Ni andra som ska på samma sittning; don´t you dare härma mig..:P

Träffades i skolan på förmiddagen för att skriva ut lite papper till handledarträffen imorgon. Sen åkte jag och Anna A. till Willys. Jag fick äntligen storhandla!:D Sura 900 kr fattigare men nu klarar jag mig ett bra tag framöver! Köpte mycket basvaror som håller länge. Så skönt att ha det fullt i matförråden! Inte så ofta det händer..Men fick deklarationen idag och jag får tillbaka 2300 kr! Alltid lika välkommet! Dom kommer väl om ett par månader. Tackar för det! Nu har jag nyss druckit lite kaffe och ska ta det lugnt. Har inte bestämt mig om jag ska träna step eller pump ikväll..Svårt val vettni ;) Får se vad det blir!
Längtar till helgen! Ska hem då. Blir Sthlm på lördag med sis och eventuellt party på kvällen:) Ska kanske träffa Anna och Alvis sen på söndag! Hon har blivit så stor lillbäsen och så underbart söt! Gooosiiiii! Imorgon efter mötet med vår handledare så ska jag träffa Jossan! Ser jag också fram emot!:) Just nu känns livet ganska bra, trots c-uppsats och saknad av älsklingen..Men jag har ju honom i alla fall och det gör mig till världens lyckligaste! :D
Vi hörs mina vänner!
Kramar till er!

1 kommentar:

Sandra sa...

Vilken super snygg klänning!! Blir särskilt snygg när den bärs upp av en brud som du =)