söndag 8 mars 2009

Trötta söndag

Då var helgen snart över. Men den har varit bra och trevlig på många sätt! Fredagskvällen var ju sådär, riktigt tråkigt och jag la mig tidigt. Igår tog jag en promenad innan frukost. Skönt! Senare under dagen åkte jag ner på skolan för att fixa en ansökan till ett jobb sen blev det en sväng till Systemet. Vid 16 kom systeryster! Vi solade nästan direkt när hon kom. Sen blev det en varsin ugnspizza till middag och efter en segstartad kväll så gick vi på fest, sen blev det Kåren! Kul att få dansa loss! En hyffsat lugn men rolig partykväll. Vaknade imorse med huvudvärk trots ett litet intag alkohol igår..segt. Dagen har spenderats med pappa och syster på stan. Blev kinabuffé och vi åt oss riktigt proppmätta! Lite kaffe och mys framför tv:n hos mig sen begav dom sig hem med tåget för någon timme sen. Nu är jag ganska trött och seg men nöjd med helgen!

En vecka väntar med en hel del plugg, blir väl till att sitta hela dagarna nu. Vill komma igång med träningen också om bara min förkylning vill ge mig sig helt..Vilket den inte har gjort än. Till helgen är det dags för jobb igen. Förra helgen blev det ju bara jobb fredag och lördag eftersom jag blev sjuk men ser fram emot en hel jobbarhelg nu med maximalt betalt:) Behöver varenda slant..

Blir lite bilder sen från igår! Det var allt för mig för nu!

Kramar till er!

Ps. Saknar dig massor älskling <3..Ds.

Inga kommentarer: