onsdag 25 mars 2009

Utmanad av Sandra

Vilken låt tycker du verkligen inte om?
Oj den var svår..Kommer inte på någon!

Vad har du på dig just nu?
Beiga mjukisar och ett randigt korallfärgat linne.

Tar du ofta tupplurar?
Det är skönt att sova en stund ibland på eftermiddagen efter skolan eller så! Men oftast blir jag bara segare efteråt.

Vem kramade du senast?
Min kille:)

Vad åt du till middag?
Inte ätit middag än idag men igår åt jag bulgur med en röra på tonfisk, paprika, lök och thaisås.

Vad köpte du senast?
Mat..Senaste prylen; ett par svarta tygskor:P

Vad lyssnar du på just nu?
Har tvn på, just nu reklam..

Vilket väder gillar du mest?
Sol och värme!

Vad finns på ditt nattduksbord?
En lampa, en digital väckarklocka, ett kort i ram på mig och syster, en liten kruka med en "plastblommaboll" och en bok!

Säg något till personen som utmanade dig:
Vi måste ses snart gummsi!

Favorit-resmål?
USA och Thailand. Sparar till USA-resan, jag bara SKA dit!

Nämn några saker du inte kan leva utan:
Kan väl leva utan de flesta prylarna men inte utan min kära familj, vänner och älsklingen!

Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu?
En liten kattunge kanske, skulle ju vara mysigt:)

Ska du delta i Earth Hour på lördag?
Ja om jag kommer ihåg!

Vad är ditt favorit-te?
Mammas mirakel (har inte hunnit testa så många teér, är ganska ny inom te-rörelsen:))

Vad skulle du vilja bli av med just nu:
C-uppsatsen..

Om du kunde resa varsomhelst i världen inom en timme, var skulle du resa?
USA.

Vem skulle du helst vilja fastna i en hiss med?
Min käre särbo ;)

Vad ska du göra nu?
Ge mig ut på en promenad i solen!

1. Svara på frågorna, ta bort en av frågorna du inte gillar & ersätt den med en egen. 2. Utmana 8 andra!

Jag utmanar Anna B, Anna S, Sofie.

Inga kommentarer: