torsdag 14 maj 2009

Pumps och mjukisar

Gokväll!

Lallar runt här hemma i mina nya svarta pumps och mjukisbyxkor, så hett! :) Men måste gå in dom lite innan dom ska användas på lördag. Då är det paaarty!!:D Jag är laddad till max och planerar både förfest och efterfest!;)

Idag har jag pluggat. Åhh vad ovanligt va!? Mmm väldans. Satt själv idag för Anna var barnvakt. Segt att sitta själv, ingen att prata och bolla idéer med. Trist att äta lunch själv också. Vid halv 4 gav jag upp. Sen har jag tränat ett svettigt men roligt stepup-pass, duschat och ätit. Är ganska trött nu i både kropp och knopp. Morgondagen börjar med tvättstugan. Måste tvätta några maskiner i alla fall. Sen tänkte jag sola också man jag har lite färg på lördag i min svart/vita klänning:) Ja sen blir det väl till att plugga hela dagen fram till 15.00 för då ska äääntligen få gå till frissan!! Ska bli så himla skönt och kul, perfekt att bli fin i håret nu till lördag och bröllopet nästa helg! Tänkte lägga ut före- och efterbilder imorgon!

Blev så glad idag när jag kollade posten. Hade fått ett alldeles underbart tack-kort från Alva, Markus och Anna. Framsidan på kortet var en närbild på Alva där hon ler sitt underbart söta leende! Åhh jag blir glad och varm i hjärtat varje gång jag tittar på kortet. Tack snälla!

Nej dags för lite slöande i soffan så jag känner att jag hunnit vara lite ledig innan det är dags för plugg imorgon igen..

Hörs imorgon!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Som vi pratat om förut så blir jag så impad av din balans i livet, visserligen är det mycket plugg nu, men du lyckas ändå klämma in träning, tvätt & fest! Du är bara så underbar gumman! När jag blir stor vill jag bli som du :)

Sandris sa...

Åhh du är väl för söt!! Tack så mycket för dom fina orden <3