torsdag 25 juni 2009

En guldhelg väntar!

Gick bra på jobbet! Vi hade en del att göra. Jag packade upp varor mesta delen av dagen. Både reaplagg och nyheter. Skönt att ha att göra så går dagen fort! Inte för att det är en pina att vara på jobbet men ja ni förstår nog :) Vid stängning så gjorde jag alla rutiner med vägledning för att lära mig tills jag ska stänga själv. Mycket att hålla reda på och jag kände mig fullproppad med info när dagen var slut. Men som vi sa, det kommer räcka med att jag gjort det några gånger, sen sitter det! Som det brukar vara med allt annat nytt.

Imorgon väntar en städdag för min del. Hade planer på att sola men min bränna har inte lagt sig än, gör fortfarande ont och är röd. Så det är nog bara väldigt dumt att lägga sig och bränna på det mer. Nej, blir nog en morgonpromis igen sen till att städa och handla lite. På kvällen kommer systeryster hit! Då ska vi grilla några stycken här och ha det trevligt. Måste ju inviga den nya grillen ;) På lördag ska vi nog sola eller gå på stan. Sen på kvällen blir det lite grillning igen och party. Jag och syrran ska vara hos en kompis till J. Han ska nämligen vara på annat håll och festa med laget. Så då passar jag på att utnyttja hans umgängeskrets här hehe :) Blir nog kul! Ska eventuellt sammanstråla med en jobbarkompis till mig och hennes tjejkompisar också! Söndagen tar vi som den kommer, men blir nog lugnt. Är ledig hela nästa vecka förutom lördag så det blir nog mysiga dagar med syster som stannar ända till på onsdag!

Annars kommer det bli en riktig guldhelg med det bästa sällskapet, god mat och dryck, musik, dans, sol och värme!!!

Sov gott!

Kram!

Inga kommentarer: