onsdag 8 juli 2009

Städning och neonlack

Tog lite sovmorgon imorse, men vid 10 kom jag ut på min runda runt sjön. Sen har jag städat mest hela dagen. Skönt att ha det rent och snyggt! Tog en sväng på stan förut eftersom jag ändå skulle göra ett ärende. Provade lite saker men nej, det är verkligen inge kul att shoppa när man inte har råd. Knappt så jag har något sug efter det heller faktiskt. Har väl anpassat mig och lärt med leva efter mina tillgångar kanske. Men igår införskaffade jag i alla fall ett nytt nagellack. Vääldigt stark, neonfärg i orange från Kicks, märke Depend. Nr 161. Snyggt med starka färger på händer och fötter nu när man har lite färg! Är ännu mer "neonigt" IRL än vad det blev på bilden. Varför är det alltid så svårt att göra färger rättvisa på bild??! Om en stund ska jag svida om för att gå på utegympa tillsammans med Jessica från jobbet. Ska bli kul med sällskap! Känns som det kommer bli några goda skratt..:)



1 kommentar:

Tinii sa...

Likadant nagellackiii :)