fredag 25 september 2009

Kräftis/festis

Hallå ellerrrr!! Hur är läget där ute? Ja jag vet att jag varit kass med uppdateringen på senaste. Men mitt liv är så tråkigt och det händer inte mycket alls just nu, så därav inget bloggande! ;) Dagarna har sett i princip detsamma ut; ut och gå, plocka hemma, tvätta, diska, träna, sega. Ja inte mycket spännande med andra ord, ni hajar. Även om det är segt att gå hemma så känns mitt beslut att hoppa av kursen så rätt och bra fortfarande! Men nu vill jag jobba!!! Jobbar 4 dagar nästa vecka jippiii!!! Laddad till max för det, skönt att ha något att göra på dagarna! Jag är understimulerad!!

Men nu i helgen händer det något kul faktiskt! Hallelulja! Om cirka 1 och ½ timme ska jag ta tåget till Linköping. Tinas boyfriend bor där, vilket hon också gjort tillfälligt ett bra tag! :) Så det vankas vår årliga kräftskiva/födelsedagsfest eftersom Tinis fyllde 25 år för ett tag sen. Systra mi kommer dit imorgon, sen blir det en tjej till som är med. Ska bli kul och mysigt!! Ikväll blir det tacos- och godismys framför Idol, och imorgon en tur på stan på dagen sen party på kvällskvisten! Se om Linköping har något roligt nattliv att erbjuda ;)

Nu ska jag äta lunch och förbereda det sista inför min tripp!

Ska försöka blogga lite mer nu, kanske blir lite bilder på helgens bravader ;)

Hörs efter helgen!

Puss & Kram




Scchhhhkåååål!!

Inga kommentarer: