fredag 23 oktober 2009

Ny frippa igen!

Sorry mina vänner. Nästan en vecka sen jag bloggade..:S Har helt enkelt inte blivit av bara. Var ledig i måndags och tisdags. Då blandade jag nytta med att slappa rejält. Lika bra att passa på! Sen har jag jobbat ons, tors, idag och så är det jobb imorgon. Har tränat på kvällarna efter jobbet så det har varit fullt upp från morgon till kväll. Ikväll byttes träningspasset ut mot städning, nödvändigt det också! Går ganska fort när man är två! Imorgon jobbar jag hela dagen sen på kvällen ska vi på Eriks inflyttningsfest. Ska bli kul! Vi får även nattgäster från Helsingborg så det känns gött att kunna bjuda in dom till ett nystädat hem nu :) Blir en ledig och slapp söndag sen är det jobb igen som gäller mån-tors. Sen på fredag kommer Sandra hit!! Ska bli så himla mysigt och kul! Vi har en massa roligt inplanerat, tur vi har 3 hela dagar att umgås! <3 I onsdags var jag hos frissan och blev korthårig. Blev kortare än jag tänkt mig och har haft lite svårt att vänja mig..Men det växer ju ut så fort! Nu känns det ändå okej! Vill bara göra slingor nu också så man får bort utväxten..:S Men det får nog bli nästa gång jag klipper mig! Nu ska jag fortsätta kolla Idol och gå ner i varv efter en hektisk vecka/dag.



Tadaa!

Strutshals :)


2 kommentarer:

Sanna sa...

Du är suuuuuper snygg smoking hot i din nya frisyr!!!
Ha en fortsatt mysig helg! Saknar dig! Puss o kram!

Therese sa...

Jäklar vad snygg du blev i håret! Jag förstår om det känns ovant, men som sagt är ju bara att låta växa igen när man känner att det är långt som gäller igen :) Men kör på den där ett tag! Ha det bra
Kram