torsdag 29 oktober 2009

Snart fredag!!!

Heej mina små vänner! Jag gör nu ett andra försök att skriva ett inlägg. När jag skulle publicera ett inlägg igår så blev det något knas och allt försvann. %(//%¤#%%¤"¤!!! Hoppas på bättre lycka denna gång.

Har inte bloggat på hela veckan tror jag..Dålig bloggerska är vad jag är! Men så kan det bli. Har haft en vecka av jobb, träning och smärtor. Har drabbats av urinvägsinfektion (AAAJJJ!!!) och trodde jag lyckats med att kurera mig själv. Då genom att dricka en massa. Men, märkte igår att det snarare bara blivit värre..:( Var hemma från jobbet i tisdags men igår och idag har jag bitit ihop och jobbat. Imorse var jag på vårdcentralen och fick medicin utskriven. Så idag påbörjades en kur. Hoppas att det försvinner fort! Efter jobbet idag så cyklade jag och hämtade ut mina stövlar som kommit :D Beställde från Skopunkten i förrgår och dom kom redan igår! Snabb leverans! Dom passade perfagurka, var sköna och riktigt snygga, så jag är mycket nöjd :) Ville inte lägga ut alldeles för mycket på den typ av stövel, med högt skaft, eftersom det förmodligen inte kommer vara modernt jättelänge. Så då passade Skopunkten bra :) Jag gick sen på stan för att köpa presenter till Sandra som kommer imorgon! Hon fyllde ju också år i september så vi ska byta paket imorgon. Mys! Det blev hela 4 små paket, som jag hoppas hon blir glad för!

Imorgon ska jag upp tidigt och städa lyan. Efter att ha trott att jag hade fram till 14.00 på mig, så kom vi fram till först nu ikväll att Sandra visst skulle vara här redan vid 12 :) Men men, blir bara för mig att gå upp lite tidigare och vara mer effektiv:) Två timmar tillgodo, bara bra ju!! Känner på mig att det kommer bli en jättemysig och rolig helg!! Vi pratade på telefon förut och nu känner jag mig ännu mer exalterad :) J kommer inte befinna sig hemma så mycket alls i helgen och det känns faktiskt skönt och mysigt att jag och Sandra får lite egen tid :)

Nej nu är jag riktigt trött och ska nog förbereda mig för sängen. En lång dag väntar imorgon!

Gonatt på er!!
Puss å kram!





Den här paljettvästen köpte jag i söndags. Vila 149;- !!Ska nog ha den på lördag när vi ska parta, till en svart blåsa. Fin va? :)


El Schtövlo :) Högto skafto men snyggo och El schööööönoo!!! :)





2 kommentarer:

Sandra sa...

Hoppas nu att du får en kanon helg!! Stövlarna var föresten super fina :)

Sanna sa...

Krya på dig gumman!!!
Jättesnygg el västo och snygga stövlos! Var vaksam dock på om dom tål vatten, jag har precis lämnat tillbaka ett par stövlar och ett par boots som färgen rann av på när det regnade....
Ha en härlig helg!
Puss puss