tisdag 16 februari 2010

Nytt jobb, ny frippa, trött tjej!

*gääsp* Kan man lägga sig klockan 20.00?? Skulle lätt kunna somna gott nu..Nya jobbet pumpar all energi ur mig men fasen vad det är kul! Andra dagen idag, och även om jag känt mig lagom bortkommen stundtals, så har dagen varit riktigt givande! Har bland annat varit med på ett samtal där jag var delaktig i coachningen. Kul att se vad jag konkret kommer att jobba med! Sen fick jag min första sökande idag, så idag har jag ringt och bokat in mitt allra första coachningssamtal! Blir på torsdag, så spännande och kul!! Lika bra att sätta igång med en gång, så jag kommer in i jobbet fort. Namnskylt, egen telefon, kalender, eget skrivbord (dator kommer i början av mars) :P Känns riktigt kul att vara igång!! Kommer nog trivas kanon, och tycka att jobbet är roligt! Kommer bli/är en riktigt givande men energikrävande första vecka, hoppas jag inte tappar laddningen inför partyt på lördag..:) Var tvungen att kika förbi gamla jobbet igår, kändes som hundra år sen vi sågs fast det bara är cirka 2 veckor. Åhh vad jag tycker om dom människorna, ser fram emot att umgås på lördag! Med alla andra som kommer också såklart! :)

Gick och klippte mig idag efter jobbet. Har verkligen inte trivts med min frippa nu på senaste, har varit en konstig längd på det. Tungt nertill liksom, och mer som en page. Me no like!! Men nu är det mer uppklippt och mer volym upptill så det känns gött! Nu är det bara en ny, fräsch outfit som saknas till på lördag..Hade varit kul med något i färg som framhäver brännan :P Får se om jag hinner hitta något! Är så skönt att jobba normala arbetstider, 8-16.30 och INGA HELGER! Hinner man ta en sväng på stan, träna eller göra diverse ärenden efter jobbet. Eller bara det att man får en hel sen eftermiddag och kväll innan det är dags att sova. Lyx! Planerar en tripp till Helsingborg nästa helg, får se hur det blir!

Nej det var alles för nu. Är grymt trött i mössan nu! Vill ni se hur håret blev kan ni kika på fejjan, lagt in en bild där via mobilen.

Puss och kram på er!



Stort grattis till Alvis idag, som fyller hela 1 år!!! Saknar dig och dina päron!! :)

Inga kommentarer: