fredag 7 maj 2010

Helgen är här, men vart f*n är värmen??!

Jaha, fredag igen! Varit en fullspäckad vecka och jag har varit riktigt trött på kvällarna. Tränat en del också och det känns bra. Dock rejäl träningsvärk idag efter ett hårt Pump-pass igår. Men men, det är ju lite skönt på något sjukt sätt också! Känns så skönt att helgen är här! Blir en lugn sådan. Städning på dagen imorgon, sen bio på kvällen. Ikväll har vi ätit en riktigt god middag, och blir fika med glass och kaffe sen :P Mys! Svider i ögonen av trötthet men ska försöka orka hålla mig vaken i alla fall ett par timmar till. Blir nog ett par avsnitt av True Blood, som vi börjat kolla på. Bra, men speciell serie. En del scener som är lite too much om jag säger så. Men man vill ändå fortsätta kolla! Men hörrni..Vad är det med vädret??!! Är ju svinkallt ute!! +5 grader och vi är inne i maj! Förra året vid den här tiden så var det ju +15-20 gr och allt hade slagit ut! Men nu, höstväder! Jag gillar det inte alls, hoppas det slår till snart! Såg ut som det skulle bli lite varmare nästa vecka i alla fall, upp mot +11 gr. Alldeles för lite det också men bra mycket bättre än +5! Jag vill att sommaren ska komma! Ligga i solen och bara njuuta!

Trevlig kväll!



Inga kommentarer: