onsdag 30 juni 2010

Midsommar och förkylning

Midsommarhelgen var riktigt lyckad. Härligt gäng var vi och solen sken större delen av helgen. Blev en del partaj, god mat, lekar och en utekväll i Båstad (på självaste midsommarafton). Sista dagen, i söndags, låg vi och solade hela dagen innan vi styrde hemåt. Men i söndagskväll började jag få ont i halsen och nu ligger jag sjuk..:( Förkyld, hostig, feber och dann. Inte alls kul med tanke på det underbara vädret som kommit. Verkar dock som det varit lite sämre idag. Jobbade igår men det var en tung dag..Kände mig riktigt hängig, men bet ihop. Idag har jag varit hemma, sovit stor del av dagen. Brukar vara det allra bästa när man är sjuk. Sambon är också sjuk så vi har i alla fall sällskap av varandra.



Lekte en lek där vi skulle trampa sönder varandras ballonger :) Linda råkade dock trampa sönder sin innan jag hann göra det, hahah!

Älskling!

Andra kvällen; Lindis och jag! Känns som vi kommer närmare varann för varje gång vi umgås gumman!

Hela gänget samlat på midsommarafton!


2 kommentarer:

Madde- sa...

Krya på dig stumpis!

linda ottosson sa...

du är undebarast!