torsdag 10 juni 2010

Lyckligt lottad

Jag är så glad över alla underbara människor jag omger mig av, på jobbet och privat.

Helgen som var bestod av grillfest x 2. Först var vi hos min gamla kollega alla coacherna i fredags, sen hos Jon och Linda i lördags. Söndag då blev det fika hos Jessica och Jakob. En helg i goda vänners lag med andra ord, och det gör mig gott. Ger mig en massa energi! Nu är jag hemkommen efter 3 dagar i Göteborg. Utbildningsdel 2, så nu är jag färdig Jobbcoach :) Känns skönt, även om jag jobbat som det i snart 5 månader. Har ju gått bra ändå ;) Göteborg var bra, nöjd med kursen och hela vistelsen. Dock alltid gött att komma hem! Nu får det vara slut på farandet på ett tag..Men på midsommar ska vi till Skummeslöv/Båstad, så då far jag lite igen, men då tillsammans med mitt <3! Bilder från helgen följer:




Härliga Linda, där kan man snacka energi! :)


Andra Linda och jag :)

Pia och jag = mycket skratt!

Hunnit med att ta lite nya egopics också ;)










2 kommentarer:

Linda sa...

Gulliga Sandra! :) Tyckeromdig!

Sandra sa...

Gumman vill du kanske ha en ny header? Puss