lördag 21 augusti 2010

Kaoset börjar ebba ut

Hej! Var ett bra tag sen jag bloggade nu, så jag kände att det allt var dags. Har haft ganska mycket att stå i den senaste tiden med renovering, fönsterbyte, jobb och träning. Har inte funnits tid eller ork till att blogga. Idag håller jag på att städa undan allt byggdamm i vardagsrummet. Tog en paus nu och kom på att skriva ett inlägg här är ju väldigt bra ursäkt att ta ett break i städningen ;)

Sjukt hur mycket damm det blir av en renovering. Inte bara i det rummet man renoverat utan i ALLA rum!! Efter fönsterbytet dom gjorde nu i veckan så bättrades lagret på lite också..Great. Men nu har vi nya fina fönster och köket är nästan helt färdigt!! Blir så fint! Har fått upp kaklet och de flesta av spottarna nu. Blev riktigt effektfullt med lyset! Tar bilder sen när allt är klart och lägger ut!!

Annars har jag ju börjat jobba nu, detta var min andra vecka. Lite seg i starten har jag allt varit, men ändå kommit in i gamla rutiner. Kommit igång med träningen också. Var på Pump i torsdags och har en så fruktansvärd träningsvärk! Brukar oftast få det av Pump, framför allt eftersom jag inte går på det så ofta. Musklerna får sig en chock varje gång! Gör ONT när jag går, måste hålla mig i handfatet när jag sätter mig på toaletten och jag stapplar runt som en gammal tanta :P Hoppas det ger med sig snarast!!

Senare idag ska jag följa med Lindis och titta på små hundar! Hon ska eventuellt köpa en. Ska bli mysigt att få gossa lite med dom små liven!! Sen ska vi ha lite kräftskiva ikväll 4 tjejer. Trevligt och GOTT!! Får se om jag hänger med ut sen, eller om jag vill hem och sova. J jobbar idag, tråkigt..:(

Nej nu ska jag ta ett sista ryck innan Linda kommer och hämtar mig!

Ska försöka blogga lite oftare! Kanske blir lite bilder att lägga upp efter ikväll! :)

Ha en bra lördag!

Inga kommentarer: