onsdag 8 september 2010

Kräftis/renoveringsfest

Helgen som var, var nog den bästa på länge. Hade min tre favvotjejer här!! Har varit otroligt mysigt och roligt! Vi hann med en massa skoj! I lördags hade vi kräftskiva/renoveringsfest här hemma. Blev en riktigt lyckad kväll, alla var på topp och det var längesen jag dansade så mycket! Kändes som jag hade hur mycket energi och ork som helst! :) Kul!!! Var nog det trevliga sällskapet som gjorde det! I söndags slappade vi och moffade gottis i soffan innan det var dags för tjejerna att åka hem. En mycket lyckad helg, tack tjejer!! Älskar er!!!! För övrigt så är jag sjuk just nu..Igen, var ju förkyld innan semestern också. :( Fan jag brukar inte vara sjuk så ofta! Men med tanke på att typ alla sökande på jobbet hostar och snörvlar (som jag tar i hand), plus många av kollegorna, så var det ju bara en tidsfråga innan det skulle komma...Har jobbat måndag och tisdag, men imorse var jag sämre så idag har jag varit hemma. Sovit en massa, så det kändes bättre efter det. Men nu är jag sänkt igen..:( Dags att sussa, hoppas på att jag mår bättre imorgon! Gonatt!



Förutom kräftor, så bjöds det på två olika pajer, ost å kex, frukt, sallad och vitlöksbröd. Mums!

Rolig lek! :)


Järngänget samlat i sängen, mys!!!!


Dagen efter-moff!




1 kommentar:

Annie winiie sa...

Hihi, fina bilder :) Tack ännu en gång för en super mysig/rolig helg. Hur ska vi kunna bräcka det här??
Puss