söndag 19 september 2010

Tadaaa!

Köket har ju varit klart ett tag, har bara inte fått tummen ut för att ta lite nya bilder och lägga ut! Men jag passade på idag när det är nystädat här hemma! Har haft en städ- och tvättardag, sååå skönt att ha det fint igen! Behövdes..J har jobbat hela helgen. I fredagskväll var vi på middag hos Tina, Daniel och Tildis. Jättegott och trevligt! Igår var planen att jag skulle ut i skogen med Jessica för att leta svamp. Men lagom när vi skulle ge oss ut så började det ösregna..Så vi fick ställa in för det gav inte med sig på hela dagen. Trist, hade verkligen sett fram emot att komma ut! Jag hade en slappardag istället i soffan, skönt och välbehövligt. Varit ganska mycket de senaste helgerna så en lugn helg var precis vad jag behövde! Den är ju inte slut än heller :) Igårkväll lagade jag en god middag till mig och min trötta sambo, smakade bra! Ikväll ska jag pröva ett nytt recept med falukorv i ugn med en massa gott i/på. Hemmastånkad potatismos till. Spännande att se hur det blir! Kanske kan lägga ut bild och recept om det får godkänt :)

Oj nu kom gubbis hem tidigare än jag väntat honom! Ska göra honom sällskap nu! Håll tillgodo med bilderna på nya, fina köket!



















Ps. Ber om ursäkt för den kassa bildkvallen, taget med digitalkamera utan blixt..Batteriet var slut i systemkameran. Ds

1 kommentar:

Therese sa...

Jätte fint! Vill oxå ha :)