fredag 15 oktober 2010

Friend of MQ

Snälla, söta Anna B min före detta kollega från MQ, var så snäll och anmälde mig till något som heter Friends of MQ. Detta betyder att man under denna vecka har haft chans att shoppa på MQ med 30% rabatt på hela köpet!! Me like!! Så idag efter jobbet så gick jag till MQ för att se om jag kunde hitta något. Inga problem, fanns en massa fint! Vad det blev kan ni se nedan, är mycket nöjd med mina inköp! Allt blev av märket Zoul. 30% är bra rabatt så blev flera hundralappars avdrag! :D




Skön, lite oversized skjorta!

Har varit ute efter en grå kavaj. Här har vi DEN!

En svart, ganska lång transparent skjorta. Kan kombineras på flera olika sätt! Fin både till vardags och fest- beroende på hur den stylas!


STORT TACK ANNA!!!!!

1 kommentar:

Sandra sa...

Snygga kläder gumman. Du har sån jäkla bra smak! Kram