söndag 10 april 2011

Försmak av sommaren

Idag har det varit otroligt härligt väder i Växjö. Sol och varmt, omkring +17 grader!! Försmak av sommaren ju, helt fantastiskt! Jag har hängt med Jessica större delen av dagen. Vi gick först runt sjön, sen fikade vi på stan. Efter det gick vi hem hit och la oss och degade i soffan framför SOS 112, och störde oss på provocerande poliser och pratade barnnamn :) Vi bestämde sen med våra karlar som var och spelade badminton att vi skulle grilla! Så vi cyklade och handlade, åkte hem till dom och förberedde. Blev hemmagjorda hamburgare och sjukt gott blev det!! Fortfarande mätt..Fick med mig en god matlåda också! Mums! Kom hem för någon timme sen, och det var härligt att cykla hem i denna värme! Fåglarna kvittrade fortfarande till och med. Vår, snälla stanna nu kvar!! April är dock en vansklig månad när det kommer till väder, så ett eller två bakslag är jag helt inställd på. Men man får njuta av dessa dagar!! Igår var vi hos Linda och Jon. Åt pizza och skulle kolla på film, men vi blev helt upptagna med att leta stuga till midsommar. Ringde på några men det var redan bokat..:( Hoppas vi hittar något! Ser fram emot ännu en härlig midsommarhelg med goda vänner! Dock klarar jag mig bra utan utgång..Midsommar och krogen hör inte alls ihop för mig! Imorgon börjar en ny vecka som kommer bjuda på ring-leverans, häng med Madde, träning, frissan, middag med gamla kollegorna. En riktigt bra vecka med andra ord! Här följer 3 bilder ifrån gårdagkvällen och 3 på mig som jag tog i tristess igår innan vi skulle iväg :) Sov gott!
Jon, Göte och Lindis! Göte hade blivit så stor sen jag såg honom sist!! Men väldigt mysig!


Söte Göte!










Inga kommentarer: