lördag 8 oktober 2011

Kalas

Godmorgon!

Som vanligt vaknar jag tidigt på lördagar. Men ganska skönt också, så kan man ha en lång skön förmiddag! Planen är att gå och sola sen, men jag väntar nog lite. Sängen är rätt skön ändå ;) Börjar bli kyligt ute nu också!

Igår var vi på kalas i Älmhult för att fira Js brorsdotter, hon fyllde hela 9 år! Dom börjar bli så stora barnen. Dags för lite smått tycker jag ;) Var ett trevligt kalas med god mat och tårta. Blev ganska sent, hemma vid 23.

I eftermiddag ska vi till Jessans föräldrar. Ska grilla och kolla på hockey, HV-Vxö! Kan bli spännande. Är lite skitzad på vilka jag ska heja på..

Sen på kvällen ska vi köpa med oss mat och åka vidare hem till Jessica å Jakob. Käka, snacka skit och dricka vin. Mycket trevligt! Får så mycket energi av att umgås med mina underbara vänner! Vi blir ett gäng på 8 st, 4 par :) The gang!

Nehe nu får det nog räcka för nu. Ni får hålla till godo med en bild på mig som svarthårig. Vad tycks? Jag kanske skulle passa som brunett ändå? :)

Ha en skön lördag!

Inga kommentarer: