onsdag 30 november 2011

2011 11 30

Varit en bra vecka hittills även om den började med känslosvall och extrem trötthet i måndags.. Har haft en del att göra på jobbet så jag har fått energi av det! Det är verkligen roligt mitt jobb :) Igår körde jag bodyjam med Lindis. Första gången jag jammade efter att jag stukade foten. Den känns helt bra nu, skönt!! Idag hoppade vi på ridningen och det var himla kul! Duktig pålle! :)

Imorgon är det torsdag. Kommer bestå av jobb, träning och storhandling/städning. Hoppas timmarna räcker till...!? På fredag får vi nämligen finbesök av Tina! My dear friend :) Helgen blev inte riktigt som vi tänkt men till det bättre! Vi kommer få mer tid till att bara umgås, vilket är det allra viktigaste!

Nu är det dags att sova säng!

Natti natti!

1 kommentar:

Mammis!! sa...

Hoppas ni får en mysig helg. Kram!!!!!!