söndag 13 november 2011

Sköna söndag

Den här dagen har varit så lång och skön!! Och ännu är den inte slut :) Gick upp runt 9 imorse och hade en lång förmiddag i soffan. Slumrade lite sen kollade vi på film. Efter det fick jag ett ryck och plockade lite här hemma. Sen gav jag mig ut på en powerwalk runt sjön, gick sedan till solariet. Skönt var det! Först frisk, kylig luft sen värma sig i solariet som var precis sådär lagom varmt.

Nu på kvällen har jag lagat biffar med kokta morötter, potatis och kantarellsås. Gott blev det! Riktig husmanskost när den är som bäst ;) Är nog det jag är bäst på att laga också!

Blev en film till nyss och nu slötittar vi på tv. Imorgon ska jag på första delen av två på hälsoinspiratörsutbildning via jobbet! Så jag får lite sovmorgon, gött! Ska vara här i Växjö och tänkte cykla dit, måste ju leva upp till min blivande titel ;) Ska bli kul i alla fall! Jag var ju HI min förra omgång på AF, men hann aldrig gå någon utbildning. Så är glad att jag får chansen nu!

Är annars lite smånervös inför den kommande veckan. På tisdag och torsdag ska jag hålla CV-kurs för sökande. Har jag ju gjort innan, dock inte själv och är ju ny miljö nu. Blandade åldrar också och inte bara ungdomar. Men det går säkert bra!

Annars kommer veckan bjuda på träning, ridning, promenad med Anneli sen ska vi faktiskt på fest på lördag. Är bjudna till Madde & Jonas, ska bli kul! Inte varje helg man går på fest :)

Tack mamma för responsen på jackan, nu måste jag ju köpa den ;)

Idag är det fars dag, så passar på att gratta min fina pappa även här! Älskar dig! <3

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll alla!

KRAM

1 kommentar:

Mammis!! sa...

Ja nu mååste du ju köpa jackan :)Ja det lät som en god middag,men kebab tallrik va oxå mumsigt :) kram