söndag 5 augusti 2012

Sommaren 2012

Som ni har märkt (om det är någon tapper själ som fortfarande läser min blogg??) så blir det inte mycket inlägg. Snarare inga alls på senaste. Beror mycket på att jag har Instagram som blir som en miniblogg :) Har medvetet i princip slutat att blogga.

Men, kände att jag ju måste lägga ut något, för jag har inte bestämt mig än om jag ska stänga ner den.

Sommaren har varit bra, lite dåligt väder, men vill inte vara bitter och låta vädret påverka för mycket! Haft en skön semester på 3 veckor och nu jobbat min första vecka. Har hunnit vara hemma i Nykvarn i flera dagar, varit i Kristianstad och Öland, några dagars sol och bad och bara tagit dagarna som de kommit. Lite av varje helt enkelt, precis som det ska vara.

Nu jobbar jag augusti och en bit in i september, för att sedan åka till Cypern en vecka! Papsen fyller 50 år så därav en familjeresa för att fira honom! Ska bli underbart. Så jag ska verkligen inte klaga på att vädret varit dåligt, som snart får lapa sol en hel vecka!

Det var en snabb summering av min sommar. Här följer ett litet bildcollage!

1 kommentar:

Linda sa...

jag vill ha meeer! Lindis