söndag 26 oktober 2008

En timme tillbaka


Idag har jag på mig en lång kofta/cardigan av märket Zoul, ett vitt linne samt rosa strumbyxor. Allt från MQ.
Är ganska nyss hemkommen från Nykvarn. Gårdagen var trevlig och rolig! Bowlingen gick väl sådär för mig, som vanligt:( Flera gånger som det bara var en kägla (hur stavas det?) kvar! Men det gjorde inte så mycket, kul att bara få umgås! Nu är jag alltså tillbaka i Etuna igen och ska snart åka och jobba sista timmarna för den här helgen. Tråkväder idag så kanske kan bli lite folk ändå. Vi hoppas på det. Haft några dagar nu som jag haft ont i skallen och varit ovanligt trött..Hoppas bara det inte är någon förkylning eller så på gång! Peppar, peppar!
Ni har väl inte glömt att vrida tillbaka klockan en timme? Nu går vi in i vintertid! Snart är det jul:) Cirka 8 veckor kvar till julafton! Lite mysigt faktiskt:)
Ha en bra söndag!
Kram från en trött och seg Sandris..

2 kommentarer:

Sandra sa...

59 dagar kvar till julafton, Yay!

Anonym sa...

99 dagar kvar till 2 februari!! =)