måndag 27 oktober 2008

Soliga måndag!

Hej på er! Uppdaterade aldrig bloggen igår..kände inte att jag hade så mycket att komma med sen var jag så himla trött och seg..Men det har gått bra att jobba! Lite lagom med folk, så att man hann med. Nu är det två veckor till nästa gång. Kommer jobba lite mer senare närmare och runt jul.

Idag har jag varit på kursintroduktion. Den verkar spännande! Grundläggande folkhälsovetenskap. Vi ska göra grupparbete samt en individuell hemtenta, precis som i förra kursen. Kände att jag ville testa på att jobba ihop med några nya i klassen den här gången. Är lätt att man kör på ett vinnande koncept med samma gruppmedlemmar men tror det kan vara både nyttigt och kul att vara med några andra! Så det ska bli spännande! Gick efter skolan och köpte kurslitteratur som fanns inne, resterande beställde jag på nätet. Har också bokat tågbiljett till Växjö idag, åker om 2 veckor! Jippiii! Blir där en hel vecka den här gången också:D Alltid lika skönt när det är bokat och klart, så har jag det att se fram emot! Längtar!!!

Blev en omelett/äggröra variant till lunch med bacon och röd paprika. Det var gott:) Har fått någon liten dille på ägg. Inte varit så mycket för det tidigare, men det är både gott, smidigt och nyttigt! Ibland steker jag dom och har på hårdmacka eller till pyttipanna. Eller så kokar jag dom och har på hårdmacka, det är ju så gott! Men idag blev det som sagt en omelett, lite mer matigt! Så nu står jag mig ett tag. Ska eventuellt träna senare men eftersom jag känt mig lite seg och hängig på senaste så vet jag inte om det är en så bra idee..Får se hur jag känner mig sen.

Ikväll får jag besök av min kära far och hans sambo med vovve:) Dom skulle köpa med sig mat, så lite kaffe får jag väl allt bjuda på:) Ska bli trevligt! Blir ingen date med Sandra imorgon..:( Men det tar vi nästa vecka gumman! Vet inte vad jag ska göra istället, har bokat tvättid på kvällen dock. Kanske ska börja plugga lite..aja det tar jag då:)

Nu ska jag ta tag i disken!

Hoppas ni har en bra veckostart!

Kramar från Sandrisen

1 kommentar:

Sandra sa...

Jag längtar efter dig! <3