torsdag 23 oktober 2008

Imorgon är det fredag!



Tog lite kort på promenaden. Hösten är verkligen härlig såna här dagar!


Eskilstuna-ån


Munktell


Så med andra ord är det torsdag idag:) Måste säga att hittills har jag varit ganska så amitiös och effektiv. Gick upp redan vid 8 imorse och glodde på The Voice. Sen blev det frulle och så smårningom satte jag igång och städade. Så himla skönt att få det rent och snyggt igen! Tänk att man trivs så mycket bättre då! När jag var klar med städningen så gav jag mig ut på en 45 minuter lång promenix, alltid samma runda runt ån:) Eskilstuna är ju faktiskt ganska så fint såhär på hösten och när solen skiner:) Promenaden var skön, men blåste lite kallt om öronen. När jag kom hem blev det lite "hemmaträning" och streching. Har nyss ätit en skål med fiberhavregrynsgröt med olika bär och mjölk:) Mums! Blir lite mat sen innan det är dags att åka och jobba..Jobbar mellan 15.45 och 20.00 idag. Brukar inte jobba torsdagar, bara varannan fredag, lördag och söndag men fick hoppa in extra! Men det gör mig ingenting eftersom det är både kul att jobba samtidigt som jag får mer pengar:) Räknade ut den här månadens räknigar idag och det blev hela 5000 :( Verkligen tur att jag jobbar så jag får lite lön också förutom CSN. Men det är väl bara att bita i det sura äpplet och ta att betala dom imorgon när pengarna kommer..

Nej nu ska jag börja förbereda mig inför jobbet senare. Dagens outfit kommer senare!

Ha en kanonbra torsdag i solen nu! Passa på och njut av den!

Kramar från hurtbullen:P

Inga kommentarer: