onsdag 22 oktober 2008

Lill-lördag=

onsdagkväll. Har haft en bra dag även om det inte hänt så mycket spännande. Klev upp 7 imorse för att tvätta. Sen framåt förmiddagen så cyklade jag ner på skolan för att skriva en inlämningsuppgift. Efter ca 2 timmars ihärdigt skrivande var jag klar med den:) Sen gick jag till Make Up Store för att köpa biljetter till visningen nästa fredag då min underbara vän ska gå modell:) Ska bli så kul! Jag funderar lite på att lyxa till det och fixa håret hos frisör innan..Göra stora lockar eller nått. Men det kanske är onödigt? Men ack så lyxigt och kul:) Kanske ska jag unna mig det..Sen blev det träning, middag och sen lite glutt på gamla The Hills avsnitt på mtv.com:P Perfekt tidsfördriv och när det inte finns något på tv! Nu har vår leverans från forever21 skickats! Åhh kommer nog nästa vecka! Frågan är ju bara hur jag ska få ta del av mitt eftersom paketet skickas till Småland..hmm..Vill ju ha mina nya skor på visningen:) Aja, jag lider ju inte direkt skobrist..;)

Tack alla söta vänner för era fina kommentarer! Blir lika glad varje gång någon skrivit:) Keep up the good work!:)

Vet ni, jag ska bli "plast-moster" i februari!:) Längtar såå, det ska verkligen bli mysigt!!

Nee känner inte att jag direkt har något att blogga om idag, tro´t eller ej:)

Så vi säger gonatt nu så får det bli fler inlägg imorgon igen! Då min dag kommer att bestå av städning och sen jobb på kvällen! Hoppas vi fått in något nytt fint som jag bara mååste köpa;)

Sov gott och dröm sött!

Kramar från en Sandris med huvudvärk

Inga kommentarer: