lördag 18 oktober 2008

Segolördag

Temat för fredagskvällen var planka och vin!;)


S sitter och kikar på vilka skor hon ska beställa från forever21.com:)
Jag beställde dessa snyggingar!
Blev också dessa gråa! Vill ha dom nuuu!:)


Gårdagen blev jättelyckad! Killarna fixade plankstek medans jag och S satt och kollade runt på olika shoppingsidor på nätet samtidigt som vi smuttade på ett varsitt glas vitt:) Inte fel! Jag beställde två par skor ialla fall som finns bild på ovan. S beställde också lite saker så blev frakten billigare. För den låg på cirka 300 kr..Men samtidigt så var ju skorna så billiga! Kan vara ju kul att testa att beställa något på det sättet så vet man sen om det funkar! Det skulle ta ungefär 10-12 dagar innan det kommer så nu väntar vi med spänning..:) Hoppas det passar! Idag har jag och J varit sega..Blev ju en del vin och rätt sent i säng. Så efter att han spenderat dagen med J´s familj så har vi nu landat i Växjö igen. Blev McD till middag, det satt fint:) Kvällen kommer att spenderas i soffan framför en film. Mys! Redan 10.00 imorgon går mitt tåg hem till tråkiga verkligheten igen..Känns inte alls kul, vill ju vara häär! Men ska försöka att inte tänka på det nu utan ta vara på den tiden vi har tillsammans istället!

Vad ska ni göra denna lördag? Party eller blir det bara lugnt??


Ha en trevlig kväll alla mina trogna läsare:) Det ska jag ha!


T, tänker på dig skruttan. Hoppas du har kul ikväll!

2 kommentarer:

Tini Weinniee sa...

Sexyy skoii ;) hehe..
Tack..betyder mycket!!kramar

Anonym sa...

Var en trevlig kväll =) Vi kom på det bästa nicknamet med , haha

//Sandra